Care este costul transportului?
Transportul este gratuit pentru comenzile peste 150 lei. Pentru comenzile sub 150 lei, costul transportului este de 20 lei.
Cum sunt livrate produsele?
Corpuriile de mobila se livreaza dezasamblate, ambalate in cutii de carton.
Care este termenul de livrare?
Comenziile plasate de luni pana vineri pana in ora 16:00, vor fi procesate in aceeasi zi. Comenziile plasate sambata si duminica, sau in zilele declarate sarbatori legale, vor fi procesate in urmatoarea zi lucratoare.
Curierul livreaza comenzile in 24 de ore de la preluarea acestora, in localitatile din zonele 0 si 1, sau in 48 de ore in localitatile din zona 2. Zonele sunt diferite pentru fiecare firma de curierat.
- DPD: DPD Romania – Servicii Nationale de transport colete si palesi
- FanCourier: FAN Courier Coverage – FAN Courier
- DragonStar: Acoperire – Dragon Star Courier
- PTT Express: Aria-de-acoperire-PTT-Express.pdf (pttexpress.ro)
Cum pot urmari statutul livrarii?
Dupa confirmarea comenzii, veti primi un mail cu numarul AWB (numarul notei de transport pentru comanda ta). Cu ajutorul lui veti putea urmari statutul livrarii pe site-ul firmei de curierat.
- DPD: Urmărire colet (dpd.ro)
- FanCourier: AWB Tracking – FAN Courier
- DragonStar: Verificare AWB – Dragon Star Courier
- PTT Express: AWB Tracking: Urmareste Coletul » PTT Express
De unde stiu cand va ajunge curierul pentru a livra comanda?
Curierul te va contacta telefonic sau prin SMS in ziua livrarii comenzii.
In ce interval orar va livra curierul comanda?
Curierul te va contacta telefonic sau prin SMS pentru a-ti comunica intervalul orar in care va putea livra comanda.
Pot solicita un anumit interval orar in care curierul sa livreze comanda?
Poti solicita acest lucru in momentul plasarii comenzii, completand campul observatii. Din pacate, nu putem garanta daca firma de curierat va respecta acest interval.
Pot stabili alta zi de livrare dupa ce comanda a fost predata curierului?
Da, trimite un e-mail la adresa contact@haaus.ro si anunta-ne cand doresti sa primesti comanda. Vom trimite o solicitare firmei de curierat. Cu toate acestea, este posibil ca informarea sa ajunga prea tarziu la agentul curierului si acesta sa incerce livrarea. In acest caz, daca agentul va contacteaza, puteti stabili cu el o alta zi de livrare.
Comanda întârzie / nu a fost livrată la timp, cum procedez?
Trimite-ne un e-mail la adresa contact@haaus.ro, iar noi vom transmite o sesizare firmei de curierat.
Sau poți contacta direct curierul:
- DPD: Contact – DPD România
- FanCourier: Contact – FAN Courier
- DragonStar: Contact – Dragon Star Curier
- PTT Express: Contact – Firma curierat: Coletarie Online – Servicii Rapide » PTT Express
Produsele vor fi livrate pana in fata usii?
Coletetele ușoare, pe care le poate ridica curierul singur, vor fi livrate până în fața ușii. Pentru coletele grele, cel mai probabil, curierul va avea nevoie de ajutor pentru a le aduce până în față ușii.