Intrebari frecvente

Produse

PAL este acronimul pentru Placa Aglomerata din Lemn. Placile din PAL sunt realizate prin presarea la temperaturi ridicate a unui amestec de aschii fine de lemn si rasini, formand o structura tipic straturificata. Astfel rezulta PAL-ul brut / simplu. PAL-ul melaminat se obtine prin laminarea PAL-ului brut pe ambele suprafete cu o hartie decorativa impregnata cu rasina.

Da, orice produs detine certificat de garantie valabil 2 ani.

Da, produsele se pot returna fara niciun motiv in termen de 30 zile de la prima comanda. Mai multe detalii se gasesc in Termeni si conditii.

Produsele se monteaza urmarind schema de asamblare din interiorul coletelor.

Da, contin suport pentru saltea format din traverse de PAL. Nu sunt elastice precum traversele unei somiere obisnuite.

Pentru paturi salteaua nu este inclusa in pret. In cazul in care produsul face parte dintr-un set, iar in denumire si descriere este specificat acest lucru, salteaua este inclusa.

Produsele sunt fabricate in serie si nu pot fi modificate.

Produsele se vand doar complete.

COMANDA

Comanda se poate modifica pana ce aceasta este finalizata (predarea curierului). După finalizarea comenzii nu se mai pot face modificări.

Se trimite o solicitare de anulare prin formularul de contact de pe site. La subiect scrie "Anulare comanda", iar in mesaj solicitarea si numarul comenzii.

Factura fiscala poate fi descarcata din cont, accesand comanda. Daca nu aveti cont, puteti trimite un mail la contact@haaus.ro in care solicitati factura fiscala mentionand numarul comenzii.

Completeaza formularul Am o problema cu informatiile corecte.

Certificatul de garantie poate fi descarcat din cont, accesand comanda.

LIVRARE

Transportul este gratuit pentru comenzile peste 150 lei. Pentru comenzile sub 150 lei, costul transportului este de 20 lei.

Corpuriile de mobila se livreaza dezasamblate, ambalate in cutii de carton.

Curierul livreaza comenzile in 24 de ore de la preluarea acestora, in localitatile din zonele 0 si 1, sau in 48 de ore in localitatile din zona 2. Zonele sunt diferite pentru fiecare firma de curierat.

Dupa confirmarea comenzii, vei primi un SMS si un mail cu numarul AWB (numarul notei de transport pentru comanda ta). Cu ajutorul lor vei putea urmari statutul livrarii.

Curierul te va contacta telefonic sau prin SMS in ziua livrarii comenzii.

Curierul te va contacta telefonic sau prin SMS pentru a-ti comunica intervalul orar in care va putea livra comanda.

Poti solicita acest lucru in momentul plasarii comenzii, completand campul observatii. Din pacate, nu putem garanta daca firma de curierat va respecta acest interval.

Da, trimite un e-mail la adresa contact@haaus.ro si anunta-ne cand doresti sa primesti comanda. Vom trimite o solicitare firmei de curierat. Cu toate acestea, este posibil ca informarea sa ajunga prea tarziu la agentul curierului si acesta sa incerce livrarea. In acest caz, daca agentul va contacteaza, puteti stabili cu el o alta zi de livrare.

Trimite-ne un e-mail la adresa contact@haaus.ro, iar noi vom transmite o sesizare firmei de curierat.

Coletetele ușoare, pe care le poate ridica curierul singur, vor fi livrate până în fața ușii. Pentru coletele grele, cel mai probabil, curierul va avea nevoie de ajutor pentru a le aduce până în față ușii.

RETUR / RECLAMAȚII

În cazul în care produsul prezintă orice defecțiune, completează formularul Am o problemă în maxim 48 de ore de vremea preluării curierului elementele defecte. Orice cost este suportat de noi.

Dacă lipsește vreun element din produs (șurub, maner, placă etc.), completează formularul Am o problemă în maxim 48 de ore de vremea preluării curierului elementele lipsă. Orice cost este suportat de noi.

Completează formularul Am o problemă identificând elementele deteriorate și în maxim 48 de ore le vom preda curierului pentru a fi livrate. Orice cost este suportat de noi.

Completează formularul Am o problemă. Orice cost este suportat de noi.

În cazul în care produsul este returnat, restituirea banilor se va efectua în 24 de ore de la preluarea produsului de către curier.

Sunt 2 variante:

  • Poți refuza livrarea, apoi completezi formularul Am o problemă și vom trimite alt produs.
  • Poți accepta produsul, urmând ca după ce îl primești să completezi formularul Am o problemă, iar noi vom trimite elementele deteriorate.
    Varianta a doua este recomandată deoarece există șanse să ai parte de aceeași experiență, chiar dacă îți trimitem alt produs. De ce? Pentru că nu toți agenții firmelor de curierat sunt atenți la manipulare.

Banii se pot returna doar prin transfer bancar. Completează formularul Am o problemă pentru a ne furniza contul bancar.

Autentificare

Ai uitat parola?

Nu ai încă un cont?
Creează cont

×

We often restock popular items or they may be returned by the other customers. If you would like to be notified when this happens just enter your details below.


Vă rugăm să introduceți numele
Adresă de e-mail nevalidă
Număr de telefon necesar Număr nevalid Cod de țară nevalid Prea scurt Prea lung ✓ Valid
Notificarea dvs. a fost înregistrată. Închidere
Se pare că aveți deja notificări active pentru această dimensiune!

Vă respectăm confidențialitatea și nu vă împărtășim e-mailul nimănui.

×

Thank you, we have now received and recorded your request to be notified should be restocked.

We will only use your email for this purpose.

V-am anulat cererea.