Garantie

Prod Alcar oferă garanție de 24 de luni, începând de la data livrării produselor, iar aceasta se acordă doar pentru folosirea în condiții normale de utilizare, respectând instrucțiunile de utilizare și shița de asamblare din interiorul pachetului. Garanția este valabilă doar dacă defecțiunea/disfuncționalitatea nu se manifestă din culpa consumatorului. Orice sesizare a clientului va trebui să fie însoțită de certificatul de garanție și factură, iar dacă este cazul, marfa va fi returnată în starea în care a fost recepționată.

În cadrul termenului de garanție Prod Alcar se obligă ca după înregistrarea reclamației, în termen de maxim 15 zile să procedeze la o soluționare prin următoarele căi: 

  • Inlocuirea reperului defect sau deteriorat. 
  • Inlocuirea produsului complet.

In ambele cazuri trebuie completat formularul Am o problema. Dupa ce primim formularul, vom trimite piesele / elementele lipsa sau deteriorate, toate costurile, inclusiv cele legate de transport, fiind suportate de noi.

Instrucțiuni de utilizare a produselor

  • Dezambalarea produselor se face evitând obiecte tăioase sau dure; 
  • Pentru a avea o aliniere corectă a corpurilor așezarea se va face doar pe suprafețe plane; 
  • Nu se vor depozita greutăți mari pe polițe; 
  • Mutarea mobilierului se face doar după ce a fost demontat; 
  • Este interzisă tăierea sau zgârierea materialului; 
  • Este interzisă frecarea de sau cu suprafețe abrazive, inclusiv pereți; 
  • Este interzisă folosirea și păstrarea mobilierului în medii umede sau la temperaturi sub 0 grade Celsius, precum și în medii cu variații de temperatură; 
  • Mobilierul nu trebuie așezat în acțiunea directă a razelor solare; 
  • Așezarea produselor nu trebuie să fie lângă sobe sau alte surse de căldură (distanța de siguranță este de 1 m), în afara mobilierului de bucătărie proiectat în acest scop; 
  • Curățarea se face utilizând doar produse de întreținere destinate special mobilierului din PAL, respectând instrucțiunile producătorului;  
  • Este interzisă folosirea produselor de curățare care conțin solvenți chimici sau alcool;  
  • Este interzisă udarea mobilierului cu alte substanțe în afară de cele destinate întreținerii acestuia; 
  • Este interzisă folosirea mobilierului în alt scop decât cel pentru care a fost proiectat;

Garanția se poate pierde dacă nu au fost respectate instrucțiunile de utilizare menționate în acest certificat și dacă au fost efectuate modificări suplimentare (găurire, tăiere etc.) față de starea în care produsul a fost recepționat.

Drepturile consumatorului nu sunt afectate prin prezenta garanție și sunt asigurate conform O.G. 21/1991 și Legii nr. 449/2003, cu modificările și completările ulterioare.

Declarație de conformitate: SC Prod Alcar Impex SRL, prin administratorul în funcție, asigură, garantează și declară pe propria răspundere, conform prevederilor art.5 din H.G. nr.1022/2002, că produsele livrate și facturate în prezenta factură nu pun în pericol viața, sănătatea și securitatea utilizatorului direct, nu produc impact semnificativ asupra mediului și sunt în conformitate cu normele și standardele de calitate europeană

Retur

Daca un produs nu te multumeste, il poți returna in 30 de zile calendaristice de la momentul livrarii acestuia.

Serviciul Retur Simplu in 30 de zile nu afecteaza in niciun fel drepturile legale de retur in 14 zile pentru comert la distanta. Detalii despre dreptul la retragere:

In conformitate cu legislatia in vigoare (art. 9 din O.U.G. 34/2014), Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa renunte la produsul achizitionat online, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decat cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun expira in termen de 14 zile de la:

–  ziua in care Cumparatorul intra in posesia fizica a ultimului Bun – in cazul in care Cumparatorul comanda printr-o singura comanda produse multiple care vor fi livrate separat;

– ziua in care Cumparatorul intra in posesia fizica a ultimului Bun sau a ultimei piese – in cazul livrarii unui produs care consta din mai multe loturi sau piese.

Pentru a putea returna un produs, completeaza formularul Am o problema. Dupa ce primim formularul iti vom comunica costul transportului pentru retur. In cazul in care produsul este returnat prin garantie, costul transportului va fi suportat de noi. Dupa confirmarea ta, vom trimite curierul pentru a ridica produsul / produsele de la tine.

Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie in care le-ai primit, fara sa prezinte urme de zgarieturi, deteriorari sau defectiuni.

Suma de bani va fi returnata dupa ce primim produsul / produsele retur. In cazul in care vreun produs prezinta urme de zgarieturi, deteriorari sau defectiuni, se va stabili un prejudiciu, iar acesta va fi retinut din suma care va fi returnata.