Produse

Ce este PAL-ul?

PAL este acronimul pentru Placa Aglomerata din Lemn. Placile din PAL sunt realizate prin presarea la temperaturi ridicate a unui amestec de aschii fine de lemn si rasini, formand o structura triplu stratificata. Astfel rezulta PAL-ul brut / simplu. PAL-ul melaminat se obtine prin laminarea PAL-ului brut pe ambele suprafete cu o hartie decorativa impregnata cu rasina.

Produsele detin garantie?

Da, orice produs detine certificat de garantie valabil 2 ani.

Pot returna produsul?

Da, produsele se pot returna fara niciun motiv in termen de 14 zile de la primirea comenzii. Mai multe detalii in politica de retur.

Cum montez produsele?

Produsele se monteaza urmarind schema de asamblare din interiorul coletelor.

Paturile contin suport pentru saltea / somiera?

Da, contin suport pentru saltea format din traverse de PAL. Nu sunt elastice precum traversele unei somiere obisnuite.

Daca achizitonez un pat, salteaua este inclusa in pret?

Salteaua nu este inclusa in pretul produsului.

Produsele pot fi achizitionate si pe alte dimensiuni / culori?

Produsele sunt fabricate in serie si nu pot fi modificate.

Se poate comanda doar un corp dintr-un produs format din mai multe corpuri? (ex: dulapul dintr-un dormitor)

Produsele se vand doar complete.

Comanda

Pot modifica comanda?

Comanda se poate modifica pana ce aceasta este finalizata (predata curierului). Dupa finalizarea comenzii nu se mai pot face modificari.

Cum pot anula comanda?

Comanda se poate anula din contul de client.

Nu am primit factura fiscala, cum procedez?

Factura fiscala poate fi descarcata din cont, accesand comanda.

Factura este completata gresit, cum procedez?

Completeaza formularul Am o problema cu informatiile corecte.

Nu am primit certificatul de garantie, cum procedez?

Certificatul de garantie poate fi descarcat din cont, accesand comanda.

Livrare

Care este costul transportului?

Pentru comenzile pana in 150 RON taxa de transport este de 20 RON. Pentru comenzile care depasesc valoarea de 150 RON transportul este gratuit.

Cum sunt livrate produsele?

Corpurile de mobila se livreaza dezasamblate, ambalate in cutii de carton.

Care este termenul de livrare?

Comenzile plasate de luni pana vineri pana in ora 16:30, vor fi predate curierului in aceeasi zi. Comenzile plasate sambata si duminica, sau in zilele declarate sarbatori legale, vor fi predate curierului in urmatoarea zi lucratoare.

Curierul livreaza comenzile in 24 de ore de la primirea acestora, in localitatile din zonele 0 si 1, sau in 48 de ore in localitatile din zona 2. Zonele sunt diferite pentru fiecare firma de curierat.

https://www.urgentcargus.ro/servicii-nationale/standard/

Cum pot urmari statusul livrarii?

Dupa confirmarea comenzii, vei primi un e-mail cu numarul AWB (numarul notei de transport pentru comanda ta). Cu ajutorul lui vei putea urmari statusul livrarii pe site-ul firmei de curierat.

De unde stiu cand va ajunge curierul pentru a livra comanda?

Curierul te va contacta telefonic sau prin SMS in ziua livrarii comenzii.

In ce interval orar va livra curierul comanda?

Curierul te va contacta telefonic sau prin SMS pentru a-ti comunica intervalul orar in care va putea livra comanda.

Pot solicita un anumit interval orar in care curierul sa livreze comanda?

Poti solicita acest lucru in momentul plasarii comenzii, completand campul observatii. Din pacate, nu putem garanta daca firma de curierat va respecta acest interval.

Pot stabili alta zi de livrare dupa ce comanda a fost predata curierului?

Da, trimite un e-mail la adresa contact@haaus.ro si anunta-ne cand doresti sa primesti comanda. Vom trimite o solicitare firmeri de curierat. Cu toate acestea, este posibil ca informarea sa ajunga prea tarziu la agentul curierului si acesta sa incerce livrarea. In acest caz, daca agentul va contacteaza, puteti stabili cu el o alta zi de livrare.

Comanda intarzie / nu a fost livrata la timp, cum procedez?

Trimite-ne un e-mail la adresa contact@haaus.ro, iar noi vom transmite o sesizare firmei de curierat.

Sau poti contacta direct curierul:

UrgentCargus: https://www.urgentcargus.ro/contact/

  • Bucuresti: 021 9330
  • Provincie: 021 9282

Produsele vor fi livrate pana in fata usii?

Coletele usoare, pe care le poate ridica curierul singur, vor fi livrate pana in fata usii. Pentru coletele grele, cel mai probabil, curierul va avea nevoie de ajutor pentru a le aduce pana in fata usii.

Retur / reclamatii

Cum se procedeaza daca produsul este defect?

In cazul in care produsul prezinta orice defectiune, completeaza formularul Am o problema si in maxim 48 de ore vom preda curierului elementele defecte. Orice cost este suportat de noi.

Cum se procedeaza daca produsul este incomplet?

Daca lipseste vreun element din produs (surub, maner, placa etc.), completeaza formularul Am o problema si in maxim 48 de ore vom preda curierului elementele lipsa. Orice cost este suportat de noi.

Cum se procedeaza daca am primit produsul lovit / deteriorat?

Completeaza formularul Am o problema identificand elementele deteriorate si in maxim 48 de ore le vom preda curierului pentru a fi livrate. Orice cost este suportat de noi.

Cum se procedeaza daca am primit alt produs fata de cel comandat?

Completeaza formularul Am o problema. Orice cost este suportat de noi.

In cat timp imi vor fi returnati banii?

In cazul in care produsul este returnat, restituirea banilor se va efectua in 24 de ore de la preluarea produsului de catre curier.

Curierul m-a contactat spunandu-mi ca produsul / un colet este deteriorat, cum procedez?

Sunt 2 variante:

  • Poti refuza livrarea, apoi completezi formularul Am o problema si vom trimite alt produs.
  • Poti accepta produsul, urmand ca dupa ce il primesti sa completezi formularul Am o problema, iar noi vom trimite elementele deteriorate.

Varianta a doua este recomandata deoarece exista sanse sa ai parte de aceeasi experienta, chiar daca iti trimitem alt produs. De ce? Pentru ca nu toti agentii firmelor de curierat sunt atenti la manipulare.

Cum vor fi restituiti banii daca am platit ramburs?

Banii se pot returna doar prin transfer bancar. Completeaza formularul din sectiunea Am o problema pentru a ne furniza contul bancar.